Milas'ı Bodrum Olarak Değil, Milas Olarak Tanıtalım

MİTSO, Milas Emlak Müşavirleri Derneği yöneticilerine çağrıda bulunarak Milas'ın Bodrum olarak değil, Milas olarak tanıtılması çağrısında bulundu. Bu konuda kendilerinin de çok hassas olduklarını ve Milas'ı en iyi şekilde tanıtmak istediklerini anlatan dernek yöneticileri de tüm üyelerinden Milas'ın Milas olarak tanıtılmasına dikkat edilmesini isteyeceklerini belirttiler.

Milas Emlak Müşavirleri Derneği (MEMDER), Milas Ticaret ve Sanayi Odası'nı ziyaret etti. MEMDER Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kırkık, Başkan Yardımcısı Uzay Demirbaş, Genel Sekreter İsrafil Gürsoy, Muhasip Bayram Karaca, Yönetim Kurulu Üyesi Volkan Bilsel, MİTSO Yönetim Kurulu Başkanı Reşit Özer'i ziyaret ettiler. MİTSO'nun çalışmalarını yakından izlediklerini belirten MEMDER yöneticileri, özellikle Milas'ın tanıtımı ve OSB konusunda gösterilen çabayı takdirle karşıladıklarını ifade ederek MİTSO Yönetim Kurulu Başkanı Reşit Özer'e teşekkür ettiler.

MEMDER Yöneticilerine MİTSO'nun çalışmalarını anlatan Yönetim Kurulu Başkanı Reşit Özer, "Her fırsatta, her ortamda Milas'ı tanıtmaya çalışıyoruz. Uçak firmalarının dergilerinde Milas'ın tarihi ve turistik yerlerini tanıtan yazıların yayınlanmasını sağladık. Milas Bodrum Havalimanına Milas'ı tanıtan afişlerin koyulmasını gerçekleştirdik. Milas ürünlerinin tanıtımı için de çalışmalarımız devam ediyor. Son olarak Milas el halıcılığını canlandırmak için halı dokuyanlara halı ipini Oda olarak biz ücretsiz olarak veriyoruz. Dokunan halıların satışına da yardımcı oluyoruz.Ayrıca OSB ile ilgili çalışmalarımız da sürüyor. OSB'de artık yolun sonuna geldik, kısa sürede 53 sanayi parselinin teslimi yapılacak. Üyelerimiz için de değişik çalışmalar yürütüyoruz. Son olarak üyelerimize OPET'ten yüzde 5 akaryakıt indirimi sağladık" dedi.

Reşit Özer pek çok emlakçinin Milas ilçe sınırları içindeki yerleri "Bodrum" diye pazarlamaya çalıştıklarına da dikkat çekerek "Bizim Milas'a sahip çıkmamız gerekiyor. Uçaklardaki anonslarda bile Bodrum Havalimanı denilince hemen tepki gösteriyor ve Milas Bodrum Havalimanı olarak düzeltilmesini istiyoruz. Aynı duyarlığı emlakçilerimizden de bekliyoruz. Verdikleri ilanlarda Milas ilçe sınırları içindeki yerler için lütfen Bodrum denmekten vazgeçilsin, Milas denilsin" diye konuştu.

MEMDER Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kırkık da MİTSO'nun çalışmalarını yakından takip ettiklerini ve takdirle karşıladıklarını belirterek MİTSO'nun Milas'ın tanıtımı için sürdürdüğü çalışmalar içinYönetim Kurulu Başkanı Reşit Özer'e teşekkür etti. Mehmet Kırkık "Milas'ın Bodrum diye tanıtılmasına, Milas ilçe sınırları içindeki gayrımenkullerin Bodrum diye pazarlanmasına biz de karşıyız. Milas, Milas olarak, Bodrum da Bodrum olarak tanıtılmalıdır. Biz bu konuda derneğimiz üyelerini de uyararak Milas'ın Milas olarak tanıtılmasını dikkat edilmesini isteyeceğiz" diye konuştu.